Kunnen we je helpen?

Neem contact met ons op. Wij helpen je graag op weg.

Telefoon

Direct persoonlijk contact

op werkdagen van  9.00 - 17.00

E-mail

edrive@total.com

We antwoorden binnen 2 werkdagen

Terugbelafspraak

Wij bellen je wanneer het jou uitkomt

op werkdagen van  9.00 - 17.00

Zoek een onderwerp

Veelgestelde vragen

Laadpas

Wanneer krijg ik mijn laadpas?

Nadat we de aanvraag hebben ontvangen wordt de laadpas zo snel mogelijk geactiveerd en verstuurd per post. We sturen je dan ook een e-mail met een bevestiging dat jouw persoonlijke online omgeving is geactiveerd. Je ontvangt de laadpas binnen een week na de aanvraag.

Kies je voor de combinatie laadpas met laadpunt of Vroaming, dan geldt dat je de laadpas een week na jouw akkoord op onze offerte ontvangt. 

Laadpunt

Kan ik een eigen laadpunt thuis krijgen?

Iedereen met een parkeermogelijkheid op eigen terrein of oprit kan in principe een laadpunt plaatsen. Het kan nodig zijn om hiervoor toestemming te vragen aan de VvE of de verhuurder van de woning.

Laden

Kan ik ook opladen via een 'gewoon' stopcontact?

Je hebt niet speciaal een laadpunt thuis nodig om je auto op te laden. Dit kan ook via een normaal stopcontact. Er moet wel een geschikte kabel bij je auto hiervoor zijn meegeleverd. Deze kunnen de zware belasting van je auto aan gedurende een langere periode. Je auto is nu eenmaal niet binnen 10 minuten opgeladen. Een laadsessie via een gewoon stopcontact duurt over het algemeen langer. Een lege batterij tot 80% opladen kan op deze manier 12 uur of meer duren.

Gebruik NOOIT een verlengsnoer of een verloopstekker! Door de grote stroomafname kan de kabel of stekker overhit raken.

Energie thuis

Wat wordt mijn maandelijkse termijnbedrag?

Wat je per maand gaat betalen is afhankelijk van je verbruik. We maken graag een aanbod speciaal op maat voor jou. Bel gerust met onze klantenservice op 070 - 2182185.

Betalen

Hoe betaal ik mijn laadsessies?

Je ontvangt 1 factuur per 3 maanden per e-mail. Hierbij zit een overzicht met alle laadsessies binnen ons eigen netwerk en de laadsessies die door andere providers zijn doorbelast.

Omdat providers tot 3 maanden de tijd hebben om een sessie door te belasten, kan het zijn dat nog niet alle laadsessies direct op de online omgeving en op de factuur staan vermeld. Betaling van de factuur vindt plaats via automatische incasso.

Wijzigingen en opmerkingen

Hoe zeg ik mijn contract op?

Je kunt je contract heel eenvoudig maandelijks opzeggen door dit per e-mail aan ons door te geven, of de klantenservice te bellen. We vinden het jammer dat je gaat en willen graag weten waarom je opzegt.

Er geldt een opzegtermijn van 30 dagen en de wijziging gaat in per de eerste daaropvolgende kalendermaand.

Alle tot dat moment gemaakte kosten worden dan nog wel afgerekend. Dat geldt ook voor de kosten van andere service providers voor laadsessies bij openbare laadpunten die nog worden doorbelast na de beëindiging van je contract.

Onze gegevens

eDrive is een initiatief van Total Gas & Power

Total Gas & Power Nederland B.V.

Team eDrive

Prinses Beatrixlaan 5

2595 AK in Den Haag

of

Postbus 91403

2509 EA in Den Haag

070 - 218 2185

KvK nummer: 55495605

Btw nummer: NL851738205B01           

Vaak gezocht

STORING?

Bekijk de actuele storingspagina arrow_forward

© 2019 Total

Search